sagasdiary.webblogg.se

Hejsan, vilket fint ansikte du har! Nu har jag ungefär 30 sekunder på att övertyga dig varför du ska läsa just min blogg... På detta ställe händer allt, man slängs kors och tvärs. Man är som tankarna i mitt lilla huvud. Du kommer förmodligen skratta och kanske gråta. Här kan du hitta allt från musik till konstiga krav som finns i samhället. Mitt namn är Saga och jag hälsar dig välkommen till min blogg!

Jag kommer ihåg (6)

Del 6 (sista) av Jag kommer ihåg:

Jag kommer ihåg när jag såg dig för första gången
Varför hade jag inte mött dig tidigare
Du var ju min hink, mitt spel,  min cigg, det bästa ligget och min prins
Jag ville ha någon av sakerna i någon period i mitt liv
Men nu har jag allt och det enda som behövdes var ett hej som sedan ledde till ett jag älskar dig
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: