sagasdiary.webblogg.se

Hejsan, vilket fint ansikte du har! Nu har jag ungefär 30 sekunder på att övertyga dig varför du ska läsa just min blogg... På detta ställe händer allt, man slängs kors och tvärs. Man är som tankarna i mitt lilla huvud. Du kommer förmodligen skratta och kanske gråta. Här kan du hitta allt från musik till konstiga krav som finns i samhället. Mitt namn är Saga och jag hälsar dig välkommen till min blogg!

Ingen ensamvarg

Han är ingen ensamvarg
Han behöver människor och är det då konstigt att vilja att de behövde honom tillbaks?
Han har lärt sig att älska men han har älskat fel
Är det konstigt att om han älskar dem, att sedan vilja bli älskad av dem tillbaks?
Allt han hade hört var att "tiga är guld och att tala är silver"
Men om han så ömkligt lyssnade på alla, är det konstigt att då vilja bli hörd?