sagasdiary.webblogg.se

Hejsan, vilket fint ansikte du har! Nu har jag ungefär 30 sekunder på att övertyga dig varför du ska läsa just min blogg... På detta ställe händer allt, man slängs kors och tvärs. Man är som tankarna i mitt lilla huvud. Du kommer förmodligen skratta och kanske gråta. Här kan du hitta allt från musik till konstiga krav som finns i samhället. Mitt namn är Saga och jag hälsar dig välkommen till min blogg!

Nu

Att säga älska till någon har aldrig varit så svårt som nu
Tippar omkring och vill höra din röst här och nu
Försiktigt jag kikar fram men du är inte där
Medan jag står väl och väntar här
Har aldrig känt mig så vriden och kommer inte ut
Men sedan så vill jag att det aldrig ska ta slut
Som katt och mus vi jagar varan
Men är rädd att vi sätter och själva på brand
Men när dagen är slut och jag ligger i din famn
Vet jag att jag är som en båt, i hamn