sagasdiary.webblogg.se

Hejsan, vilket fint ansikte du har! Nu har jag ungefär 30 sekunder på att övertyga dig varför du ska läsa just min blogg... På detta ställe händer allt, man slängs kors och tvärs. Man är som tankarna i mitt lilla huvud. Du kommer förmodligen skratta och kanske gråta. Här kan du hitta allt från musik till konstiga krav som finns i samhället. Mitt namn är Saga och jag hälsar dig välkommen till min blogg!

Midsommar!

Hej finisar!
Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera, förlåt.
Det är lite svårt att hitta tid och orka när man sommarjobbar och inte har någon egen dator längre. 
Tror att uppdateringarna kommer vara dåliga under sommarlovet, bara så ni är beredda på det.

Vad händer imorgon då (midsommar)?

Jag firade midsommar idag på mitt sommar arbete. Vi klädde en midsommarstång och vi dansade hand i hand med barnen (Jobbar på ett fritids). Det var supermysigt! 

Det fick bli ett kort inlägg idag. Vi hörs så snart jag kan lägga upp något!!! Puss och kram//Saga❤️