sagasdiary.webblogg.se

Hejsan, vilket fint ansikte du har! Nu har jag ungefär 30 sekunder på att övertyga dig varför du ska läsa just min blogg... På detta ställe händer allt, man slängs kors och tvärs. Man är som tankarna i mitt lilla huvud. Du kommer förmodligen skratta och kanske gråta. Här kan du hitta allt från musik till konstiga krav som finns i samhället. Mitt namn är Saga och jag hälsar dig välkommen till min blogg!

Bal imorgon!

Hej finisar!

Nu har jag haft min svenska presentation och haft mitt sånguppträdande.
Både presentationen och uppträdandet gick bra, stort tack till er som höll tummarna för mig!

Imorgon är det bal och det är mycket som ska fixas innan dess. Duscha, fixa naglar, ansiktsmask med mera.

Igår så satt jag och Mixie framför en spegel och testade olika sminkningar hela kvällen. Är glad att vi gjorde det, för nu vet jag hur jag ska sminka mig på balen!

Idag så ska Mixie sova hos mig och vi  ha en healthy kväll och vi ska fixa ansiktsmask och allt möjligt! Det ska bli så kul, vi ska även kolla på en känd gammal film som heter: The Bodyguard, rekommenderar den till er som inte har sett den än!

Måste också berätta att temat för balen är gatsby och om ni inte har sett filmen: The great Gatsby, se den!
Men det jag skulle komma till med balen och temat är att av alla jag känner är det typ bara jag som har kläder och smycken som ska påminna om Gatsby tiden, känns lite pinsamt, men roligt ändå! Man ska vara annorlunda och unik, eller hur?

Men nu så ska jag cykla ner till centrum och köpa lite frukt. Det ska nämligen bli fruktsallad till Mixies och min healthy kväll.

Får se om jag kan ladda upp lite bilder på söndag. Annars får ni fömodligen lite uppdateringar imorgon. Så håll er i närheten. Ha en riktigt bra dag, puss o kram//Saga♥