sagasdiary.webblogg.se

Hejsan, vilket fint ansikte du har! Nu har jag ungefär 30 sekunder på att övertyga dig varför du ska läsa just min blogg... På detta ställe händer allt, man slängs kors och tvärs. Man är som tankarna i mitt lilla huvud. Du kommer förmodligen skratta och kanske gråta. Här kan du hitta allt från musik till konstiga krav som finns i samhället. Mitt namn är Saga och jag hälsar dig välkommen till min blogg!

Jag kommer ihåg (5)

Del 5 av Jag kommer ihåg:

Jag kommer ihåg när jag sa ja
Varför jag sa ja var för att jag ville få det fina slutet och den fina ringen och jag ville få min prins
Du kanske dock inte är den prinsen
Jag ville ju bara få mitt lyckliga slut
Men jag fick aldrig den fina ringen för jag blev lämnad med en tom lägenhet när jag skickade ut dig för du hade legat med min kompis
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: