sagasdiary.webblogg.se

Hejsan, vilket fint ansikte du har! Nu har jag ungefär 30 sekunder på att övertyga dig varför du ska läsa just min blogg... På detta ställe händer allt, man slängs kors och tvärs. Man är som tankarna i mitt lilla huvud. Du kommer förmodligen skratta och kanske gråta. Här kan du hitta allt från musik till konstiga krav som finns i samhället. Mitt namn är Saga och jag hälsar dig välkommen till min blogg!

Jag kommer ihåg (2)

Del 2 av Jag kommer ihåg:

Jag kommer ihåg när jag gick i mellanstadiet och hämtade vatten åt dig på lunchrasterna 
Varför jag hämtade det dumma vattnet var för jag ville spela på din telefon 
Det verkade så roligt och jag visste att jag skulle vara bäst 
Jag ville slå alla rekord 
Men jag fick aldrig låna din telefon och jag fick aldrig ens ett tack för vattnet och allt jag blev lämnad med var min boll på rasterna
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: