sagasdiary.webblogg.se

Hejsan, vilket fint ansikte du har! Nu har jag ungefär 30 sekunder på att övertyga dig varför du ska läsa just min blogg... På detta ställe händer allt, man slängs kors och tvärs. Man är som tankarna i mitt lilla huvud. Du kommer förmodligen skratta och kanske gråta. Här kan du hitta allt från musik till konstiga krav som finns i samhället. Mitt namn är Saga och jag hälsar dig välkommen till min blogg!

Genom kameralinsen (1)

I ett av mina slutprojekt jag har i skolan så ville jag göra en "vlogg". Många skulle säga att en vlogg innehåller prat och filmarens kommentarer och då att jag inte skulle kunna kalla min kortfilm baserad på någonting i min vardag, för en vlogg. Men för mig kan även en vlogg vara några fina panoreringar och i/ur fokus m.m. En vlogg för mig kan vara en samling av rörliga bilder som alltingen berättar något eller inte. Vlogg är den nya konsten.
 
Jag gav klippet namnet "Genom kameralinsen" för jag ville ha något snyggt namn som gav mig någon känsla och engagemang i serien. Därav kommer även siffran. Jag skulle vilja göra flera liknande videor och dela dem med er. Jag hoppas ni kommer gilla dem och vilja följa med på min resa. På det här klippet får du följa min dag till gröna lund där jag får se Magic! med min kompis Hanna och min resa till och från alla ställen jag är på.
 
Jag presenterar för er Genom kameralinsen (1)

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: