sagasdiary.webblogg.se

Hejsan, vilket fint ansikte du har! Nu har jag ungefär 30 sekunder på att övertyga dig varför du ska läsa just min blogg... På detta ställe händer allt, man slängs kors och tvärs. Man är som tankarna i mitt lilla huvud. Du kommer förmodligen skratta och kanske gråta. Här kan du hitta allt från musik till konstiga krav som finns i samhället. Mitt namn är Saga och jag hälsar dig välkommen till min blogg!

Kontraster för dig

Varför ska kärleken till dig vara så vackert bindande men ändå vara så hård och ond
Varför slår mitt hjärta i en takt och melodi som jag aldrig har varit med om förut
Varför kan jag inte släppa dig när jag vet att det är det jag måste
Varför blir jag så sinnessjuk av längtan, törst och smärta
VARFÖR kan du inte bara erkänna att du känner samma sak

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: