sagasdiary.webblogg.se

Hejsan, vilket fint ansikte du har! Nu har jag ungefär 30 sekunder på att övertyga dig varför du ska läsa just min blogg... På detta ställe händer allt, man slängs kors och tvärs. Man är som tankarna i mitt lilla huvud. Du kommer förmodligen skratta och kanske gråta. Här kan du hitta allt från musik till konstiga krav som finns i samhället. Mitt namn är Saga och jag hälsar dig välkommen till min blogg!

Obeskrivligt

Vi skrattar
Vi kysser ömt
Vi ler mot stjärnorna
 
Varför är vi så blinda?
 
Att vara i din famn och veta att en dag kommer jag förlora dig, det gör så ont
Att känna din kind mot min
Att känna dina läppar mot min nacke
 
Varför märker vi inte det uppenbara?
 
Om jag ändå hade modet att säga de tre orden
Om jag bara vågade lägga mig i din famn innan ditt första steg
Om jag ändå kunde säga att du var min och endast min
 
Jag önska bara att jag kunde få höra de tre ord från dig och sedan ett förevigt
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: