sagasdiary.webblogg.se

Hejsan, vilket fint ansikte du har! Nu har jag ungefär 30 sekunder på att övertyga dig varför du ska läsa just min blogg... På detta ställe händer allt, man slängs kors och tvärs. Man är som tankarna i mitt lilla huvud. Du kommer förmodligen skratta och kanske gråta. Här kan du hitta allt från musik till konstiga krav som finns i samhället. Mitt namn är Saga och jag hälsar dig välkommen till min blogg!

Brevet

Min kära...
Mitt minne mig svikta ibland...
Då gånger jag har sett dig le blir långsamt utsuddade
En dag kommer jag inte finnas hos dig, jag vet inte än vad anledningen kommer vara
 
Jag skall kyssa din hand och hålla om dig tills den dagen mina ögon sluts förevigt
Jag skall skydda dig, som varje pappa gör, med min kropp och själ 
Jag skall försöka minnas ditt vackra namn in till det sista
 
Kommer du ihåg när du gungade på den röda gungan på baksidan?
Kommer du ihåg när du satt på mina axlar när vi var på legoland?
Kommer du komma ihåg din far även när jag inte är här?
 
Du vet att ingen ska få behandla dig illa
Du vet att ingen kan säga att du inte klarar av något
Du vet att ingen ska få stå i din väg för din egna välmående och lycka

Jag vill att du ska veta att även om jag inte alltid har lyckats vara den pappan du vill så älskar jag dig, min dotter, min bästis, mitt allt... med hela mitt hjärta
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: